Sunday, February 6, 2011

Seringgit Sekupang.

Uncle yang jual surat khabar dekat taman aku ni dah pandai buat lawak dah .Dia ni start jual surat khabar sejak dari aku darjah 4 lagi dan selama itulah , inilah kali pertama aku dengar dia buat lawak.

aku > uncle ,surat khabar kosmo satu.
uncle>nah ,seringgit sekupang saja.
aku >aik,sudah naik harga ka.
uncle>bukan surat khabar la,ini getah yang aku ikat kat surat khabar ni.kan sekarang getah sudah naik harga..haha..

Nota Kaki:Kalau ikutkan hati,nak saja ambik getah tu buat pistol nak tembak tepat kat hidung dia ,tapi apakan daya ,dia lebih tua dari aku.haha.

2 comments:

  1. penjual surat khabarFebruary 7, 2011 at 11:17 AM

    ayo2,adik.uncle byak mintk maaf...
    skrang brng bnyk sulah tukar...

    ReplyDelete
  2. klo aku.... : uncle nah ambik blk getah nih...sy bkn nk ikat surat khabar nyh...sy nk baca....hahaha......

    ReplyDelete