Sunday, February 13, 2011

Jerung dan Anak-anaknya...

Gua bukanlah 'in' sangat scene - scene teater ni tapi bila krew-krew teater dari Tronoh teater datang ,gua terpaksa mengaku yang diorang ni hebat sebenarnya.hahah.Gua kenal nama Tronoh Theater Shop ni pun masa Tembang di Kuale di Kuala Kangsar ,itupun masa gua tengok dekat poster.Walaupun nama TTS ni tak lah segah nama Rumah Anak Teater,gua rasa potensi mereka untuk terkenal di seluruh Malaysia sangatlah tinggi.Gua cuma nak bagitahu satu perkara je kat sini,kepada sesiapa yang belum pernah menonton teater yang dipentaskan oleh TTS ni,cepat cepatlah pergi beli tiket sementara harga tiket masih berpatutan.Bukan apa ,gua takut 2 ataupun 3 tahun yang akan datang,harga diorang ni dah semakin tinggi dan korang semua yang masih belum mononton teater diorang ni hanya mampu untuk melihat dari  luar tingkap sahaja.haha.

Gagak dan Kurap(ayie)

Bangau oh Bangau..

Gagak a.k.a Sefa


Dr Shark a.k.a Pengarah Teater

Nota Kaki:Foto ihsan daripada krew TTS .terima kasih.teater ni ada jiwalah.

4 comments:

  1. ye berfalsafah sgt teater ada jiwa hahaaa ;p

    -kurap-

    ReplyDelete
  2. jiwa - jiwa takpe ayie.baru got life.haaha

    ReplyDelete
  3. mmg best hbih ar teater nyh.... :D

    ReplyDelete
  4. terima kasih TM.hehe(walaupun bukan aku yang berlakon teater ni).Kalau kau nak tengok lagi datang la UTP sabtu dan ahad ni .rm 5 ja.

    ReplyDelete