Saturday, March 26, 2011

Seri Malaysia...

Ada orang kata , apabila kita makan bersama keluarga ataupun rakan-rakan ,kebahagiaan dan juga hubungan di antara sesama insan akan jelas terpancar di mata dan wajah masing-masing.Bertarikh 26 Mac  2011  , aku dijemput untuk menikmati makan malam di salah sebuah hotel yang terdapat di negeri Kedah.Walaupun aku tidak mendapat tempat duduk VIP ataupun VVIP aku tetap bersyukur ke hadrat ilahi kerana memberikan aku peluang untuk merasa makan di dalam hotel ..Yang menjadi kegemaran aku ialah persembahan daripada anak-anak muda yang pada pandangan aku mempunya bakat yang besar dalam bidang seni walaupun aku dengar dari mulut orang yang anak-anak muda ini  ialah orang daripada  bidang pemasaran.Sebuah filem pendek yang ditayangkan sempena jamuan makan malam itu bolehlah dikategorikan sebagai beginner dalam filem perfileman .hahaha.Di bawah ini adalah bukti kepada kegembiraan yang terpancar daripada muka masing-masing.Mungkin kekenyangan agaknya.mungkin.mungkin..

No comments:

Post a Comment