Sunday, November 7, 2010

Kajian Lapangan..

Lecturer aku hari ni suruh aku dengan kawan-kawan aku buat kajian lapangan atupun field work berkenaan dengan alam semulajadi.Time tu kepala kita orang semua berserabut.Tak tau nak pilih nak buat kajian dekat mana.Nasib baiklah ada sorang kawan kami bagi idea yang bernas.Lepas habis saja set semua perkara,kitorang terus gerak ke tempat tersebut.Untuk menambahkan lagi keseronokan dalam kajian kami,aku telah mengimport beberapa orang budak-budak yang lebih mengetahui tentang selok-belok tempat itu.Budak-budak tu kata berdekatan dengan tempat kitorang nak pergi tu ,ada satu tempat mandi yang best.Mula-mula nak percaya cakap budak – budak tu susahlah sikit ,tapi bila tengok muka diorang serius je masa cakap benda tu,kitorang pun ikut sajalah.Ternyata mandi kat tempat ni telah membuatkan kami semua lebih dekat dengan alam semulajadi.Terasa sejuk dan lapang dada.haha.

Di bawah ni adalah sedikit gambar-gambar yang ditangkap oleh kawan – kawan aku.







2 comments:

  1. jap, ni blog sape ek?? cmne leh dpt gamba2 ni?

    ReplyDelete
  2. Ni blog jap lah ni.Gamba tu tangkap masa mandi haritu.

    ReplyDelete